Často kladené dotazy

Zboží lze vrátit formou odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Bohužel, ale nemáme prozatím kamenný obchod tak Vám náš e-shop nabízí reklamaci zboží do 30 dní. Zboží však musí být nepoužité, nepoškozené a zabalené v původním obalu nezapomeňte také vyplnit formulář k odstoupení od kupní smlouvy, který naleznete zde.

Po dokončení objednávky vám přijde potvrzující e-mail o jejím přijetí. Pokud jste jej neobdrželi, je možné, že se vám objednávku nepodařilo dokončit, potvrzovací e-mail se odeslal do složky s nevyžádanou poštou nebo jste zadali chybně e-mailovou adresu. Pokud si i tak nejste jisti, zda objednávka proběhla v pořádku, kontaktujte nás na tel. čísle +420 722 760 702 a nebo na e-mailové adrese info@vybavsime.cz.

Zásilku expedujeme do druhého dne po objednání, v případě platby převodem až po připsání platby na náš účet. Po předání přepravní službě cca do jednoho až dvou dnů.

Ano lze objednávku změnit či stornovat, pokud je objednávka ve stavu Nová objednávka. Pokud je již ve stavu Vyřizuje se, či Odesláno, nemohou probíhat žádné změny.

Faktury vydáváme automaticky po připsání platby za objednávku na náš účet. Na požádání zasíláme faktury s předstihem nebo předem.

V případě, že byla Vaše objednávka chybně připravena a chybělo v ní některé z Vámi objednaného zboží, informujte nás o tom prosím na telefonním čísle
+420 722 760 702 nebo nám napište na naši emailovou adresu info@vybavsime.cz. Po objasnění této skutečnosti Vám bude zboží doposláno na naše náklady na Vámi zvolenou adresu.

Pokud Vás dopravce o doručování zásilky neinformoval, vrátí se objednávka zpět na naši adresu jako nevyzvednutá. Pokud máte o zboží i nadále zájem a přejete si objednávku znovu zaslat, zavolejte nám prosím na naší telefonní číslo +420 722 760 702, nebo nám napište na naši e-mailovou adresu info@vybavsime.cz a tuto situaci s Vámi co nejrychleji vyřešíme.

Při předání balíku prosím zkontrolujte míru poškození obalu. Pokud byl obal mírně poškozen, balík otevřete a v případě, že zboží v něm bylo nepoškozené, zásilku převezměte. Pokud se jedná o značné poškození obalu, zásilku nepřebírejte a o této skutečnosti nás prosím informujte. V takovém případě zahájíme s dopravcem reklamační řízení. V případě, že o zboží budete mít i nadále zájem, můžete si vytvořit novou objednávku.